Blogger templates

The D-Day

no. no. no.
not yet ya rakan-rakan. cuma saja nk up entry dengan tajuk itu.
actually, me just do my daily routine. bloghopping. dengan harapan agar ada yang update entry baru. and muncul pula idea utk keluarkan entry ttg delivery experience yang aku pernah baca.
lagipun cuaca mendung kat luar.
nk keluar jalan pun malas.
jadi, aku attach kan beberapa link disini sebagai panduan untuk bakal ibu - mama - mummy - ummi dan yg sewaktu dengannya.
Nortilawati
Yatiechomeyl
dan tak lupa juga, peringatan untuk suami (suami aku khasnya) :
Hidd
anyway, many thanks for sharing those experience(s). sangat appreciate!.
until then,
;p

4 busy bees:

m@Ri@ said... Reply To This Comment

thanks..leh baca pengalaman org lain bersalin..sgt takut ni..

p/s:apapun..hi awak..

Mama.Cira said... Reply To This Comment

http://1campur1samadengan3.blogspot.com/2009/08/detik-detik-aku-melahirkan.html

baca la.. ada sst didalamnya untuk ko bawa bersama ke labour room nanti.. aku doakan ko dan baby selamat & sempurna yer..

Ann said... Reply To This Comment

Laini : thank soooo much for sharing. ayat2 ko sangat taching. terima kasih atas doa. Insya-Allah, semoga semuanya baik2 saja.

susudalambotol said... Reply To This Comment

saya doa semoga awak dipermudahkan ye. doa byk2. saya pun mula2 sangat takut nak deliver baby sbb mana tau itu yang terakhir kita jumpa semua org.

tapi bila dah tiba masa, kita akan fight habis2.

all the best yea ;)

Post a Comment