Blogger templates

Kaish at 21 days

Alhamdulillah. anak dara aku dah jejak 21 hari umurnya. dia makin sihat dan kuat minum susu, either susu badan mahu pun FM.

oleh sbb hari ke-21 ini juga, datuk and nenek Kaish telah operate kepala Kaish kasi botak. and buat akikah untuk Kaish sekali. kepala kasi cukur sendiri, makan-makan untuk akikah tempah orang masak saja. takde majlis cukur jambul and ber-endoi segala tu. ;p




muka pasrah.
Kaish time proses membotakkan kepala. diam. tak banyak meragam.
mungkin dia rasa geli.
syukur niat untuk buat akikah Kaish secepat yang mungkin termakbul. semoga ianya menjadi satu permulaan kepada perkara-perkara kebaikan yang akan dilakukan Kaish dalam hidupnya kelak, Insya-Allah.

* Selamat hari lahir ke-3 minggu untuk Kaish, esok. Moga cepat besar and sihat so boleh ikut ibu and dad pigi jalan-jalan, okey? *



7 busy bees:

Intan and The Boys said... Reply To This Comment

baru perasan, nama kaish kalau bubuh L tengah2, jadik khalish. hahahaha~
eh..kena tambah H la plak. apa2 je la...

eee...kaish dah botak. comellll!!!

Ann said... Reply To This Comment

Intan : hehe. dekat2 aje kan. smoga Kaish cepat besar and jadi sihat and bam-bam cam khalish.

khazinatulasrar said... Reply To This Comment

hahaha...dah botak anak sedara c.nab..nenek crita kaish siap bleh cakap la "sronoknye nenek cukurkan rambut kaish"

@ju said... Reply To This Comment

Suda botak ka? Takpa janji maintain kiut....
Ohh Kaish...cepat balik sini..ramai aunty-aunty nak datang tengok nih!!!

Ann said... Reply To This Comment

c. nab : panggilan tu cam tak sesuwei. cam nama zainab lak panggil c.nab, haha.

nway, perbualan nenek and Kaish tu hanya mereka dua je yg paham. ;p

lepas cukur rambut dia maintain tido dr tengahari smpai petang. mungkin kepala dia dah rasa ringan takde rambut.

sharEna said... Reply To This Comment

nnti rambut dia tumbuh balik msti lagi lembut & centek ^_^

zaza said... Reply To This Comment

lom lg raihan..
mcm lambat lg je ni..
baby suke dok dalam..haihhh

Post a Comment