Blogger templates

Quick Update



Salam.


Bersiaran dari kampung halaman terchenta. Sedang berkemas-kemas untuk pulang ke bandar. Tak puas, dua hari cuti hujung minggu macam tak rasa apa.


Oh. Happy 7mth old to our dearest daughter, Alia Kaiyisah Mohd Adzam. Semoga membesar dengan sihat sempurna, bijak dan dengar cakap orang tua. Kami semua sayang awak, taw. Muach. Muach.


Belum berkesempatan utk update progress Alia Kaiyisah. Will come back with new entry once dah free nanti. Tata!.


8 busy bees:

@ MaMa ALyA @ said... Reply To This Comment

Alia sangat tomeeiiiiii!! hehe...

mamamarissa said... Reply To This Comment

wah, 7 bln sudah..kaisya balik kg ya :)

Ann said... Reply To This Comment

Mama Alya : tengkiu auntie.

Jue : tujuh bulan dah dear. kejap je ms berlalu. Kaisya balek kampung, atuk n nenek dah rindu sangat kat budak tecik nih. :)

sharEna said... Reply To This Comment

huisyoo...cermin mata x hengattt. ape keje lah ibu ko nie Kaisya..kekeke =p

cepat update milestones Kaisya!! (mcm pakse jer huhuhh)

nanonano said... Reply To This Comment

amboi ank dara ni sorg..
vouge habes..
hehe

Ann said... Reply To This Comment

Sharena : hehe. ko tak nampak ke muka anak dara kena paksa tu?. tu psl kelat semacam je, tak maw senyum langsung. ngehehe.

Na : haha. mak x dpt vouge, kerjakan anak pun jadik lah. :B

antalya said... Reply To This Comment

auntie nk pinjam sunglasses mata belalang tu buleh tak? cantik la

Ann said... Reply To This Comment

antalya : cantik eh, auntie. ibu Kaisya tak pernah pakai pun since beli, sbb ibu kata besar sangat. hehehe.

Post a Comment