Blogger templates

Salam dan Happy ber-blues-ing. Hari ini kan, Monday. :p
Hmmp. Baru selesai comment kat entry baru Nurul. Macam-macam rasa menyelinap masuk dalam jiwa. Sedih. Sayu. Geram. Sakit hati. Marah.
Kejadian Sabtu lepas betul-betul mengundang rasa marah yang aku pernah rasa 6 tahun lepas. Oleh seorang yang boleh aku panggil kawan baik. Yang sekarang ini bukan lagi kawan baik. Sebab aku dah delete dia terus dari hidup aku.
Kenapa?.
Entah. Aku sendiri tak ada sebab yang kukuh kenapa aku buat macam itu. Dan aku jugak tak tahu kenapa aku tak punya kekuatan untuk say hi bila kami bertentang mata di eskalator Alamanda, hujung minggu lalu.
Oh. Dia dah kahwen. Cuma belum punya anak, mungkin. Sebab aku tak nampak dia, atau suami dia dukung anak.
Korang tertanya-tanya apa dia dah buat pada aku?.
Hmmp. Satu perkara je dia pernah buat pada aku. Dan yang satu itu lah yang dah robekkan hati aku, hati keluarga aku dan hati suami aku sekarang ini.
Kawan. Mungkin sampai akhir hayat aku takkan lupa apa yang pernah kau lakukan. Tapi, untuk tidak memaafkan, mungkin tidak.

2 busy bees:

Umiey said... Reply To This Comment

salam, ehh cam sm la citer kita.umi pun ada sorang musuh / kawan cam tu...bleh maafkan tapi nk jd kawan, dh xbleh kot....

sharEna said... Reply To This Comment

sapelah kawan ko tu ekk...ape dia dh buat ntahhh...

seb baek aku xde kawan yg masok kategori mcm nie...hrp xkan ade laa....hmmmppp

Post a Comment