Blogger templates

Tuan Puteri Lindungan Bulan

:D


Tq Cik Nad sb susah payah godeh2 hp ibu utk edit gbr kaisya.

Ibu adore itu pwincess. Hugs. Hugs.

11 busy bees:

lylieiqmal said... Reply To This Comment

comel.....

Ann said... Reply To This Comment

tq anT Lylie!!!

nanonano said... Reply To This Comment

princess rmbut pjg berjurai je..
kene carik rmbut palsu gni, hehe :p

Ann said... Reply To This Comment

haha.

baru terperasan lorr Na yg pwincess ini tak dok rambot. ngeh ngeh ngeh.

antalya said... Reply To This Comment

so sweet..comelnya

~daRLee ZuRiS~ said... Reply To This Comment

eksen muka dah ada dah tu.hehee

NURUL JAMIAN said... Reply To This Comment

hepi besday in advance anak dara comel. eh aan raya cina ada kat putrajaya. naak buat mkn2 jgn blk kmpg boleh. ececeh :)

Ann said... Reply To This Comment

yun, sweet?. eheheh.


ibu terus rasa nk beli cekak yg ada rambot2 panjang tu nk bagi extraaaa sweet. boley?. :D

Ann said... Reply To This Comment

Zuris,

nak jd pwincess moke takleh eksen2 tp owg tak suke. hihi. kena belajar senyum lebey ni. :)

Ann said... Reply To This Comment

tq anT Nurul. Raya Cina Insya-Allah ada sini. Nurul nak wat makan2 ye?. Insya-Allah kalau ibu & alia ada kelapangan kami dtg okey [eh?. Nurul ajak ke just ngtaw je?. hehehe]

Momma Qiestina said... Reply To This Comment

salam lalings,

nanti bole emelkan alamat umah to emel yat : yat@pblt.com.my

insya allah sabtu nie qies dtg bufday alia.nanti mama amik gambo alia manyak2 eh :)

Post a Comment