Blogger templates

Bahana kepok ikam Mek Na

Sila perhatikan gambar2 di bawah.


Tak sangka budak2 kecil ini suka benar dengan kepok ikam dari Kontan hasil pembawakan Mek Na. Siap rebut2 lagi si A'uf dengan Marissa. Bahan bukti A'uf cilok kepok Naurah pun ada, tapi aku tak jumpa kat mana, so skip je lah sebab malas nak cari. ;p
Nampaknya pembawakan kepok ikam Mek Na ni menghantui Alia Kaiyisah sehingga ke rumah nenek. Asalnya aku buka tupperware berisi kepok ikam yang digoreng nenek. Alia Kaiyisah cuit sikit, terus setiap jam dia ketuk2 tupperware itu ke lantai, tanda suruh buka.

Makan kepok siap posim bagai. Tak dapat kepok comel2 macam anT Na punya, kepok besau ni pun jadiklah nak ya.

Lagi gambar mamam kepok ikam BESAR punya. Aumm..aumm..sedapnya.

9 busy bees:

ღnFashyaღ said... Reply To This Comment

Hahaha, comel sangat> husna pun suke makan kopok ikan, beranganmacam dah ada gigi!

~daRLee ZuRiS~ said... Reply To This Comment

nak gak kopok ikan mekna!
tapi kopok ikan cenggitu memang asyik bila makan.zuris pun suka :)

sharEna said... Reply To This Comment

wah wahh...bdk2 nie seme sama taste yerr...

ann, gambo bukti a'uf makan kopok naurah ada dlm gambo ramai2 tuhh..kekeke..

ingat nk beli jugaklah kopok ikan nih. goreng masok dlm bekas. msti naurah asek mintak je nnti. xpon x sempat naurah mintak, aku dah bahan...kah kahh

nanonano said... Reply To This Comment

hahahha comelnye air terjun atas kepala dia.. huhuhu

haish lain mcm je bunyi pembawakan tuh? huhuhu
aaa buat ah lg potluck, nanati aku bwk lg..
err mcm la boley join sokmo pong. hahaha

antalya said... Reply To This Comment

kopok ikan made in kuantan mmg terbaekkk.ikan semata kan na.ish tgk bebudak ni mkn kopok rasa mcm teringin pulak.lawan ngan air kopi o fuhhh terangkat beb

ajujua said... Reply To This Comment

wah...terus rasa balik ni nak goreng kepok....seb baik ada lagi stok!
behnya tengok kaiyisah makan kepok...

Ann said... Reply To This Comment

Fashya : Husna lum ada gg pun dah nak makan kepok ke?. hebat anak dara tu..

*****

Zuris : sedap zuris kepok ikan. lg2 kepok ikan mekna. ;p

*****

Ena : aku ada ternampak bahan bukti tu tp aku malas nk carik. huahuahua.

ko goreng bg naurah makan. si kaisya pagi2 lg bangun, belum gosok gg dah mintak nenek buka tupperware kepok dia. ;)

*****

Na : air terjun atas kepala dia tu tidak dijual dimana2 yer. ;p

*****

Yun : mu cakap gitu terus aku pergi dapur tgk kopi ada ke tidak. hahaha.

*****

Kak Zura : beh kak kepok dr kuantan ni. sampai ke rumah nenek si kaiyisah mencarik. hehehe.

nurul aziyana said... Reply To This Comment

waaah laku habis..kembang idung na hasil die laku..hhahahaha

Ann said... Reply To This Comment

yana : haha tu pasal lah mek na kembang semacam. kepok dia laku smpai berebut2 budak2 tu. ;p

Post a Comment