Blogger templates

Bila pool rainbow jadi banana boat.




Maaf, kebanyakan gambar adalah blur. Sebab anak dara sepsi dok terkangkang2 dalam pool. Takut publish sesaja jadi bahan yang memalukan dia pula bila besar nanti.
Agak bosan duduk dirumah saja. Dah balik Pjaya rasa macam tak ada aktiviti menarik untuk dibuat. Balik2 pusing Alamanda. Nak jalan jaun sikit, takut sesat. Haha.
Btw esok Jumaat. Ada blogger momma yg cadang nak gather2 untuk lunch ke?. I nak join. :D


8 busy bees:

nanonano said... Reply To This Comment

wooaahhhh
jd tempat lepak lak ehh, syokkk
pool mika jd tempat sumbat mainan je,
skrg dah kempis aku malas nk pam, haha

wehh ade kt putrajaya ke?
ley ar ajak geng2 detim ek
jeles ar ni :(

Ann said... Reply To This Comment

hahaha. pool kaisya ni pun nak kempis jugak. tp sebab ada tukang pam x bergaji kat umah so sentiasa berangin lah pool tu. hahaha.


ha ah skang kat pjaya. sabtu/ahad baru balik johor. bohsan weh kat sini. sunyi sepi takde aktiviti. :(

sharEna said... Reply To This Comment

wehh..esok jom detim time lunch hour tue. bos aku xde. so boleh la jalan2 cari makan. tp kt mane? alamanda kompem ko da boring kan?

tp situ jelah yg senang pon. selesa.camne? camne?

ko roger2 aku aaa nnti...huhu =p

Fadilah R. said... Reply To This Comment

nak jumpe esok? ikut ikut!
menyampuk pula daku ni. btw mcm mane pool boleh jadi banana boat? konpius.

Ann said... Reply To This Comment

Ena : jom. jom. aku free je wei. almaklumlah x kerja. haha. nanti aku sms eh. alamanda lah senang aku nk pergi. karang jauh2 aku sesat pulak. :p

Fad : rainbow atas pool tu dia cabut, kasi terbalik jadilah banana boat. hahaha.


jom Fad. esok kat alamanda. :D

~daRLee ZuRiS~ said... Reply To This Comment

kreatif lah ann nih.boleh jadi banana boat lak pool tu ek.
duduk umah diam2 jelah.takyah nak datim2.
hahahaa.daku jeles ;P

antalya said... Reply To This Comment

owhhh rainbow yg sepatutnya atas pool tu ye.paham dah paham dah

Amiizaa2001 said... Reply To This Comment

tomeiiiiii...mcm citer care bear zaman auntie kecik2 dulu....bear tu duduk kat rainbow:):)

Post a Comment