Blogger templates

Orang tamak selalu rugi.

Ya.

Rentetan entry semalam yang kunun2nya dahagakan vacation sebab selok lama dah tak jalan dengan suami dan anak. Merasalah juga aku dibahasakan oleh si suami dalam nada cermat dan berhemah.

Apa lagi kalau bukan sebab 2 vacation yang menanti kami. Hujung tahun dan pertengahan tahun hadapan. Semuanya aku grab dengan penuh rakus masa AA buat promo dulu.




Dah lah grab tanpa persetujuan suami (waktu itu lah ya. sekarang suami dah izinkan. haha) then la ni merengek2 minta vacation lagi. Mana lah suami tak tayang muka seposen. Tak ceramah tu dah kira bagus lah tu kan. Kah kah kah.

Ampun yang. Dengan ini saya redha je lah. Kita duduk rumah main masak2 saja lah hujung minggu ni, ya?. :D

0 busy bees:

Post a Comment