Blogger templates

^ In silent mode ^





Not in a very good mood lately.



Sakit badan. Pening kepala. Mata sakit tak boleh pandang pc lama. Sejuk sampai ke rongga tulang. Kalau boleh nak balik sekarang dan tidur bawah selimut sampai esok. :(






Gtg.


Husband, jangan lupa air tembikai susu sejuk kaler hijau. Beli yang dekat bazar punya tau!.



6 busy bees:

Aishah Rahim said... Reply To This Comment

Err, lain macam je bau entry ni. :p

nanonano said... Reply To This Comment

guane ni? demam lain mcm je smpai ngidam2 air tembikai susu bagai neh
jeng3 :p

::( ';')جو أمير(';' ):: said... Reply To This Comment

Ade isi kut.. ehem.. ehem.. ehem.. ahahaaaa~

farhana shamsuddin said... Reply To This Comment

kena bnyak rehat.. tk care

Ann said... Reply To This Comment

Aishah*
bau je lain mcm ya. Sebenarnya tak ada apa apa pun. :)

Na*
demam n x sihat. tapi tekak nak minum tembikai susu dah berhari hari. hahaha. btw jeng3 mu tu x pakai dah. ;p

Ann said... Reply To This Comment

Jue*
ya memang ada isi. isi perut aje. haha. nk ada isi apenya jue kalau tengah bendera merah. ;p

Farhana*
thanks dear. ;)

Post a Comment