Blogger templates

Kisah sebulan lalu : Iftar with coursemate yang happening.

Yela. Aku kan memang selalu update cerita basi. Kah kah kah.



Hamboi Alia Kaiyisah. Kalau bab makan kemain lagi happy kamu ya.


Erm. Tak payah la aku story pasal makan2 that day. Sure korang dah tak terliur kan sebab dah boleh hadap makanan hari2. Hehe. Cuma apa yang aku nak complaint is too many crowd dalam tu. Masa nak queue ambil makanan pun punyalah ramai, sampai masa azan ada yang kunyah sate sambil berdiri.



Anak ayah, err ke anak ayam?. Hahaha. Refer entry ini.


Syok lagi masa iftar di Putrajaya Lake Club dulu. Dua tahun berturut kami sefamili (read: aku & adz sbb masa tu Alia belum ada) berbuka kat situ. Tak perlu rebut2 dan cepat je topup kalau makanan habis.


Ibu & anak. Sokmo main lidi sate sampai tercucuk pipi. Tapi apa dia peduli.

Btw thanks kepada Tuan Pengerusi sebab organize majlis ini. Kami ni tukang angkat tangan tanda setuju dan tukang bayar pada waktunya. Next meeting session is on our convocation day, kita makan2 sambil snap gambar sampai pengsan. Okey!.



3 out of 10. Gambar ramai2 kita tunggu dr photog. Dia puasa 6 so lambat sikit upload-nya. :P


Last but not least, gambar famili kecik ni. Bahan bukti hubster sudah kurus melengkung dengan berat kurang 70kg selepas kena paksa lari keliling padang 20 round sehari. Lepas ni kalau x serik, makan x beringat dan gemuk juga aku suruh dia lari keliling bulatan Putrajaya ni pulak. Hinss hinss hinss.






The end. Tata.



7 busy bees:

nanonano said... Reply To This Comment

masalahnye mu xlari 20keliling padang pun kurus kering weh, gane tuh?
meh sni aku suap mkn byk2 sket

Ann said... Reply To This Comment

beb
lorr mu jangan ler compare dgn aku
aku kadar metabolisme tinggi
mana leh lawan
hahaha
mu nak suap?. meh ar tp aku nak kek karamel ombak, kek cokelat, sambal itam sama nasi putih panas2 gitu. boleyyy?

sharEna said... Reply To This Comment

pjgnya kaki kaisya...huhuh

laki mu mmg dah lame kurus sejak g kursus tu..huhuh

aku larat puasa jelah beb. lari keliling pdg 20x tak dapat la hahha

Anonymous said... Reply To This Comment

Kak..nak gmbar2 yg ade muka saya..tlg email eyh..tQ3..hehhe

its me,
Miza

Ann said... Reply To This Comment

Ena,
kaki kaisya mmg panjang. hahaha. dahla pjg kurus lak tu kan. kalau gebu gebas sedap gak tengok. hahaha.


btw mu mmg kena pose je la. x payah susah2 lari padang 20x. :D

Ann said... Reply To This Comment

Mijah,
oke nanti akk emailkan. tp tunggu gambar dr Haji padlee eh. akk baru email minta gamba. bz sangat pose sunat smpai lupa nak upload. :P

antalya said... Reply To This Comment

what?? keliling roundbout putrajaya? besar tu ann.kejam tau kih kih kih

Post a Comment