Blogger templates

Wordless versi Friday : Kenapa aku makin meng-kurus?









Nota untuk diri sendiri : macam papan lapis. Menci!.

9 busy bees:

Fahreen Fredo said... Reply To This Comment

Tolong ambil lemakku! :D

sharEna said... Reply To This Comment

itulah ko nie...dah mcm papan lapis dah aku tgk...rangka berjalan pon boleh pakai..keh kehh

kurus sgt pon payoh jgk kan? aku simpati gak la kat ko mek.

tetibe aku rase bersyukur kt diri sndiri pulak huhuh =p

Ann said... Reply To This Comment

Reen,
kalau boleh sedut dh lama akak sedut dr peserta2 PD100HUB taw. menci menci menci.

Ann said... Reply To This Comment

Mek ena
kurang asam kau rangka berjalan
kah kah kah
btw aku dh cuba gain weight mek
tp dia tak nak lekat kat badan aku
cemana weh
huhu
penat oh makan banyak2 tp tak mendatangkan hasil kat badan
:(

antalya said... Reply To This Comment

ann cuba minum coconut shake byk2

pja said... Reply To This Comment

amik lemak pja pn buleh gok...hhehe

nanonano said... Reply To This Comment

nyampa plak aku baca statement ena tuh, hahahah
btw aku simpati ngn mu ann,
seb bek alia dh pndai berjalan,
klu x, xdpt bayangkan mu asek nk mendukung dia dlm keadaan mu...T_T

~daRLee ZuRiS~ said... Reply To This Comment

heheee...papan lapis ann??
tapi..haah lah ann,mu kurus sangat
cer try appeton weight gain tu.

Kak Kiwi said... Reply To This Comment

lemak jue lagik byk...:)

Post a Comment