Blogger templates

Pavlova-ku layu di dalam pinggan Luminarc beli di Langkawi.

Eceh tajuk sikit punya panjang.
Alah pinggan beli kat Langkawi je, bukan mahal pun. :P




Btw ini projek last week setelah tidak jadi naik tanah tinggi. Kaisya kan starts selesema and batuk on Friday. So kami x berani lah nak bawa naik. Next time lah, maybe. :)

Warna pav ku itu mmg ada sedikit kelam (read:coklat) haha tak apa aku suka. kalau putih je rasa macam risau pulak tak masak. Rupanya dalam tu mmg gitu lah dia. Sedap. Macam kau makan marshmallow. Cuma yg ini versi lembut lagi.

Makan sikit dah burp. Kenyang. Banyak2 rasa muak pula. Oh, ini pada tekak aku ya tekak orang lain aku tak tahu. Btw part yg aku rasa perlu di alter is the gula. Resepi kata 1 cawan. Aku buh 1/2 cawan pun still manis so lepas ni kena 1/4 cawan saja.

Oh, itu untuk edisi esok. Pav khas untuk orang ittew. :P

10 busy bees:

mun said... Reply To This Comment

semua duk sibuk buat pavlova nie....mesti sedapkan ....nak gak try buat lah....

Ann said... Reply To This Comment

mun,
try lah once dh buat sure rasa senang
:)

@e_da said... Reply To This Comment

dah femes favlova kan.. harus cuba gak.. cantik pavlova ann.. hehhe

Kak Kiwi said... Reply To This Comment

menunggu dgn penuh debaran.. ;p

Fadilah R. said... Reply To This Comment

ngapo korang selok pakat buat pavlova ni. nak buat jugak lah. keh keh.

NURUL JAMIAN said... Reply To This Comment

wahhh ann dgn si na ada minat yang sama ye. caiyok2.

antalya said... Reply To This Comment

yummmy

yanie anuar ~ putrajaya said... Reply To This Comment

nak try wat ni..ziarah n follow

deena awanis said... Reply To This Comment

waaa...jeles jeles jeles..nak makan, tapi malas buat..boleh???kat mane ade jual ek??

Dayu said... Reply To This Comment

smua dah cuba buat pavlova ni
aku macam nak cuba gak la

Post a Comment