Blogger templates

Selepas 3 hari.

Dah 3 hari tak masuk pejabat. Heaven sangat. Pergi kursus dapat makan free, presenter best, colleague gila2 memang kasi aku feels tak mo masuk office balik. Erghhh, jejak kaki je pagi tadi, beratur dah wasiat termasuk arahan overtime secara paksa-rela.




Btw, hujung minggu ni cuti panjang. Panjang tidaklah panjang sangat, boleh la nak relax lebih2 sikit. Aku rasa memang patut lah hari bekerja diubah dari 5 hari seminggu kepada 4 hari seminggu. 3 hari cuti, which is Sabtu - Isnin. Baru best sikit, kot. Dan maybe, masa tu Monday blues sudah tukar jadi Tuesday blues pula kan T_T.

Aihh. Cuti lama2 pun kasi lebih tak produktif. Ok, boleh kasi kansel cadangan atas tadi. :P

Apa aku nak cerita is, hujung minggu ni nak lari membawa diri ke Johor. Lama dah tak balik kampung, rasanya. Untuk kasi lebey sexcited, kita balik naik public transport. Bukan bas, bukan flight, tapi TRAIN!. Yeah, it's going to be fun to Alia, sebab sure dia akan nyanyi lagu Chuggington bila nampak train nanti. :)



Choo, chooooooo..


Petang ni kita kasi paksa ayah beli tiket, first class la so tak panas punggung sangat nak duduk lama2. Hahaha.

2 busy bees:

sharEna said... Reply To This Comment

parents aku dtg rmh aku lak cuti kali ni. hrp jadikla cuti2 melaka tu huhuh

antalya said... Reply To This Comment

wahhh syoknya nk blk kg naik keretapi.mya tak penah merasa lg naik public transport. nk try jgk la nanti

Post a Comment