Blogger templates

Kek cantik untuk orang cantik

Fine. Anak sendiri, sendiri puji. Ada siapa-siapa peduli ke? Kehkehkeh.
Oh, Happy 26 Months Birthday, Kakak Alia!. Semoga kamu diberi keberkatan hidup dunia dan akhirat. Ayah dan mummy sayangggggg kamu. Infinity.
Tak payah hadiah lah ya?. Nah ambil ni. Gambar kek Barbie comel mummy kopipes dari Google je. Hehehe. Bagi awak tengok gambar dulu ya. Mummy tengah usaha keras nak kasi pandai skill kek gini. Tahun depan boleh kasi buat utk awak satu. :)

Credit to tuan punya kek. Maaf saya cedok dari Gugel saje. ^__^


Ok, Ok. Petang esok kita ajak ayah makan kek dekat SR ya?. Hari ni tak boleh sebab ayah OT. Dia makan besarrrrr sorang-sorang. Tinggal kita dekat rumah. T_____T
Inilah budak cantik ittew. Hahaha.


4 busy bees:

sharEna said... Reply To This Comment

ingtkn aku org cantik tadi..hahahaha

nanonano said... Reply To This Comment

tlg sket eh Ena!!
dia nk tuju kt aku, tp segan2,
tgk skirt dah tao size aku!

Ann Ilias said... Reply To This Comment

ok
ada dua orang perasan dekat sini
^_______^

antalya said... Reply To This Comment

insyaallah sure menjadi punya la ann wat kek barbie ni nanti

Post a Comment