Blogger templates

Demam Aglio Olio


OK. Gambar as mukadimah entry. Buat aku sendiri terliur pagi-pagi. Dah la pagi ni cuma breakfast roti + cheese + teh tarik. Tak ada kesinambungan sungguh. Patut kena minum orange juice. ^__^

Mood sikit cloudy. Geng santap + bergosip dekat office bercuti 2 minggu. Alhamdulillah, dapat panggilan Allah untuk menjenguk Ka'abah. Jangan lupa kak, bacakan doa aku tu. Penat tulis panjang berjela. Hehe. Semoga selamat pergi dan pulang ye kak. :)

Berbalik pada gambar di atas. Itu breakfast semalam. Eh, aku yang masak okey, bukan bibik. Bangun jam 6 pagi. Sebelum 6.30 dah siap. Senang betul buat Aglio Olio ni. Taruk udang dan sotong banyak-banyak. Memang heaven.

Bekas kecil untuk orang kecil. Bekas besar untuk orang besar. Hahaha.

Satu pinggan untuk Alia Kaiyisah tak masuk dalam gambar. Tapi bibik report dia tak berapa suka makan. Kena taruk sos bolognese tu baru nak katanya. Hai lah anak, banyak jugak cerewetnya. 


Resepi boleh refer di blog ini dan ini. Aku tak tepek resepi sebab aku masak, sukatannya adalah sesuka hati dan sesedap lidah.

5 busy bees:

Tengku Fauziana said... Reply To This Comment

apa kes sume buat aglio olio..harus ku cuba ni..

Ann Ilias said... Reply To This Comment

@Tengku Fauziana

hahaha
sebab senang kot babe
tu pasal semua pakat cuba
mehla kasik cuba sekali
:))

m@ri@ said... Reply To This Comment

kita xtry lg ni..

~daRLee ZuRiS~ said... Reply To This Comment

Hahaaa.memang lah demam aglio olio melanda

nanonano said... Reply To This Comment

awat aku xdemam lg ni?? hahahaha

Post a Comment