Blogger templates

Welcoming June. ^__^

Walaupun June dah masuk minggu ke-dua. Haha. Apa nak buat, darjah kemalasan pada tahap maksima. Tak boleh nak tahan-tahan. Anak dara pun dah terlepas ulangbulan ke 29. Wish verbal saja, malas nak tulis-tulis.

Alhamdulillah. Kehidupan masih sama, tiada yang diluar kebiasaan. Cuma MUNGKIN keadaan yang biasa itu akan berubah, bila sudah ditakdirkan. Terima saja, and just go with the flow. Insya-Allah semuanya akan baik-baik aja. 

Dalam kehidupan kami yang biasa-biasa ittew, sempat juga aku menambah koleksi tiket penerbangan kami untuk tahun ini. Sudah ditakdirkan secara kebetulan, murah yang diluar jangkaan maka cepat saja click click. 

Senang betul kerja bila dah ada internet banking ni. Agagaga.




8 busy bees:

sharEna said... Reply To This Comment

KK ker tu?hehehe

aku insaf dah utk tahun nie. smtara tggu akhir tahun, pegi yg dekat2 aje naik kete. hehehe

Ann Ilias said... Reply To This Comment

@sharEna Mek, setakat KK tak payah tunggu tiket muroh. Kofkofkoffff..

sweethOneY said... Reply To This Comment

Ke mana Ann ? Bestnyaaaaaa aku tahun ni cuti dekat dekat je lah kot, dok membawa perut ni. Tskkk

NURUL JAMIAN said... Reply To This Comment

mana ni Ann? aku teka adakah medan? eh betul ke

~daRLee ZuRiS~ said... Reply To This Comment

Wahhh...happy holiday,ann!

Izza,membawa perut??haaa

Ann Ilias said... Reply To This Comment

@sweethOneY Oh my..Izza, congrats babe. Aku macam dah terbau-bau sebenarnya tp takut nk buat spekulasi. Hahaha. Btw semoga perjalanan pregnancy kau smooth n baby lahir sihat n selamat. Auwww, bestnya cium bau baby!

Ann Ilias said... Reply To This Comment

@NURUL JAMIAN TETTTTTTTTT. Salah. Sila pilih jawapan lain. Kehkehkeh

Ann Ilias said... Reply To This Comment

@~daRLee ZuRiS~ Ni namanya takde kerja zuris. Dok click-click kang sampai masa x jd pergi. Mmg nangis airmata darah la aku. Kofkofkof.

Post a Comment