Blogger templates

Dress!


Yeay!

Semalam berjaya sambar these 3 dresses. Hopefully by tomorrow sampai lah. ^__^

Lama juga lah tak beli through Poplook ni. Last time ambil chiffon dress colour dark green yang sokmo aku dok ulang-ulang pakai, selain colour block maxi yang juge colour hijau. Tsk. Aku pelik kenapa mostly dress aku colour hijau. T__T

Oh. So far beli dari sini memang puas hati. Harga affordable, dan quality okay. Ada juga dress yang aku beli dari jualan di office dan merata tempat lain. Murah. Tapi quality mendukacitakan. Kain panas, dan ada satu dress tu, setiap kali aku pakai memang aku akan jadi gatal gatal. Haha. Material kot. Sudahnya tersadai.

Membazir. Walaupun murah. Huh.

Kira cukuplah ni. Kita buat as baju raya je. Tahun ni memang aku tak ada langsung baju kurung. Pagi raya pakai jubah je. Yang penting sedondon gittew.

And oh, cuti raya yang berlebih dari kelayakan aku tu nampaknya macam ada harapan nak lulus. Hopefully. Okay, ceritanya begini. Sehingga bulan ini, aku cuma layak untuk cuti 6 hari. Tapi aku apply for 7 days. Pasal flight ticket dari Tawau ke KL tak ada. Sold out. So dalam keterpaksaan juga lah bercuti 2 minggu di Sabah nun. Redha dan ikhlas. 

Cuma masalahnya ada puak-puak yang sokmo dengki iri hati aku nak cuti lebih lebih. So just now dah submit surat akujanji mengatakan baki cuti aku mencukupi sehingga akhit tahun ini. Ahaha. Kelakar.

Ya. Tunggu sikit hari lagi aku hantar surat tukar bahagian. Untung untung aku hantar sekali surat perletakan jawatan.

Oklah. Another 15mins to punch out. Get ready dengan bag, plastic tudung 3 helai dan plastic kuih raya 13 balang. Fetch kakak, then off to Alamanda untuk bayar bil. Tapau foods for break fast sebab hari ni hubster buka puasa sedap dekat hotel sorang sorang. Cehhh!

5 busy bees:

nanonano said... Reply To This Comment

nyampah aku tgk org borong PL ni
tringin gak, tp takot xsesuai dgn tubuh pear kite ni :(

beb, post la gmbar ko pkai dress ni,
klu cun aku trgoda, comfirm nk bli gak selai, kot2 blh bwk g opis, hahahaha

Ann Ilias said... Reply To This Comment

@nanonano babe. aku malas nak berterus terang. aku pun bukan ada shape comel sangat. tp aku belasah je pakai. kofkofss.

almaklumlah, dah makin tua. macam segan pulak nak pakai jeans. :|

Hanani said... Reply To This Comment

wah, 3 helai terus...bestnya jd org slim ni

NURUL JAMIAN said... Reply To This Comment

hari tu daku dah borong penny chiffon tapi 2 helai sajooo

sharEna said... Reply To This Comment

amboi..xmain dah raya baju kurung yerp?

aku next week ada 2 hari buka pose kt hotel sebelah nie. yg penting free & suami anak ikot sekali weeeeeeee =D

Post a Comment