Blogger templates

Welcoming Oct

As-salam!

Ye. Ye. Aku baru perasan dah 8 Oct 2012. Tarikh kat hp aku baru 1st Oct. *ok tipu*

Seriously tak tahu mana nak mula. Banyak cerita tanpa gambar yang boleh di-draft jadi entry, tapi tak banyak yang memberi faedah kepada yg membaca. So skip.

Kakak dah seminggu demam. Otitis media lagi. Telinga kanan dah ada bengkak, and telinga kiri ada luka-luka dan kesan darah. Tak sure dari mana punca. Most probably dari selesema. Hewww, selesema starts on the same day with fever, terus bengkak?. Ajaib. Ini mesti dari baki selesema yg lepas.


Appointment with ENT lagi sebulan. Dush!. Lama gila nak tunggu. But peads sudah sound, kalau Rabu ni fever tak kebah, memang kena admit ward. Ok. Kita tunggu lagi dua hari. Hopefully Alia will recover before that so no need to admit and drip macam-macam wayar. Kesian.

Begini keadaannya, ada harapan kena cancel next week punya trip. Tak apa. Janji anak sihat. *crying*

Bila anak sakit, for sure mak bapak sekali stress. Memang lately aku rasa stress melampau mungkin sbb Alia sakit terus menerus since Julai lagi. Demam-baik-demam-baik tak sudah-sudah. Aku bukan mengeluh cuma aku sedih dan sedih tengok muka anak sendiri. Bila sedih dan stress dan tengok muka bapaknya macam takde perasaan teruslah rasa tak disayangi *apehal?*. 

Serius. Rasa tak disayangi dikala anda stress adalah sangat tak best.

Sangat dah melalut. Aku cuma nak bagitahu yang dah lama aku tak capture gambar Alia. Aku penat nak angkut camera gabak yang satu ittew. Pls. Aku nak letgo. Nak beli camera canggih yang ringan.

Anyone interested?. Pls lemme know. :))

15 busy bees:

sharEna said... Reply To This Comment

kamera gabak aku tu pon da terbiar weyh hahaha..seb baek habi beli 2nd hand aje murah2 dgn kwn dia..skrg sokmo la pakai Nikon merah tu jer..kualiti dslr...puas hati sangat..yg pntng ringan & kecil senang bwk g memane =)

~daRLee ZuRiS~ said... Reply To This Comment

Tau perasaan tu. Macamtu lah aku rasa bila kysha asyik demam, masuk hospital aje dulu.tup2 benti keje, jaga sendiri ok lah pula. Redha...
Semoga kakak cepat sembuh ye...ramai orang doakan kakak:)

Ann Ilias said... Reply To This Comment

@sharEna haha. stock nak let go saje kan kehkeh. serius ah babe aku malas nk angkat kesana sini. mmg wajib cr compact camera gini

Ann Ilias said... Reply To This Comment

@~daRLee ZuRiS~ Terima kasih acik. tsk tsk kalau lah aku ada pilihan utk resign n jaga anak sendiri, alangkah bahagianya
haha
doakanlah Insya Allah satu hr nnt ada rezeki aku jd sahm
:)

antalya said... Reply To This Comment

poor alia. sure dh susut badan dia. syg kt pipi pau dia tu uhuuu

Kak KiWi said... Reply To This Comment

Get well soon kakak.. Acik doakan kakak segera sembuh..

Yun: pipi kakak menten montel.. *jumpa last friday* :-)

NURUL JAMIAN said... Reply To This Comment

get well soon Alia

ღnFashyaღ said... Reply To This Comment

Kakak Alia, get well soon ye sayang.

Ann Ilias said... Reply To This Comment

@antalya badan susut sinc admit ms bulan 8 tu yang. now bila nak gain weight demam lagi. poor my baby :(

Ann Ilias said... Reply To This Comment

@Kak KiWi thank u acik. now getting better Alhamdulillah. Haha pipi maintain montel ek. :))

Ann Ilias said... Reply To This Comment

@NURUL JAMIAN thank u anT :)

Ann Ilias said... Reply To This Comment

@ღnFashyaღ Thank u juga anT. Doakan kakak segera sembuh ya. :)

CaHaYa^KetEnaNGan said... Reply To This Comment

semoga alia sihat sentiasa..speechless bila tengok anak2 sakit ni. pastu kena admit..lagi la sedih..kalau dapat antikan tempat anak sakit, sure kita as ibu ni sanggupkan!

Ann, Allah itu maha mengetahui..Dia tahu Ann mampu lalui segalanya...banyakkan doa pada Allah...

MamaIcha said... Reply To This Comment

sian kakak alia, get well soon ya...ann pun jaga diri tau *hugs*

Mohd Faeez Ibn Ilias said... Reply To This Comment

opssss...nak letgo????? diskaun 50% konfem boleyyyy kannn????? :D

Post a Comment