Blogger templates

Seoul Garden CS

Ye. Percubaan untuk menjadi seorang Korean. Kihkih.

Suka tao buat memek muka gini. Cubit kang!

Actually lama dah berlaku. Awal Disember hr tu, bersama sang suami dan babysitters Alia yang dua orang ittew. Venue di City Square JB. Nak membalas budi baik orang, at least lepas ni kalau perlu khidmat bbsitters takde lah malu sangat nak minta tolong. Kan Cik Dib kannnnns. :)

But for sure, bukan Seoul Garden lagi occay. 


Being me & husband yang tak pernah menggilai drama-darama Korea, mahupun lagu lagu K-Pop itu, kitorang ni tercengang-cengang jugaklah. Ah! walaupun tak tahu kita jangan tunjuk peghak sangat la kan. Sampai berkepul-kepul asap kat meja kitorang pasal takde sorang pun yang tahu mcm mana nak kasi api kecik. Kah kah kahhhhhh. 


Alia as usual tak reti duduk diam. Tak reti nak makan apa. Asik tepis tepis muka takmo kasik asap masuk mata. Harhar. Yang dia makan cuma ice cream. Strawberry ice cream dari awal sampai habis.

Habi, seperti selalunya, bab makan tidak pernah menghampakan. Sampai ke titisan sup kimchi terakhir. Walaupun yang lain dah nak pengsan kekenyangan, dia tetap meneruskan perjuangan. I like. Sebab dia tak membazir. Membazirkan amalan syaitonnn. ^__^

Suka gambar ni! *wink wink*

Rasanya cukuplah sekali. Janji dapat rasa. Lepas ni kalau ada orang nak belanja, aku rela pilih ayam penyet Wong Solo *pasal aku tekak Jawa*. Haha.


8 busy bees:

nanonano said... Reply To This Comment

kannnnnnn, aku xley trima yg pelik2 ni
biarla org nk belanja poin
tp klu mu nk belanja wong solo,1 restoran tu aku tadahkannnn, aggagagaga..

Ann Ilias said... Reply To This Comment

@nanonano haha bukanlah pelik sangat mek
tapi sebab tak berapa in dengan tekak aku
hihi

jom wong solo!
hakhakhakkk

sharEna said... Reply To This Comment

aku ni half jawa tp tekak international. hahahaha...

yer...laki ko mmg dah membulat semula since the last time i saw him kehkehhhh

boleh sepp dgn aku la laki ko kahsss

sharEna said... Reply To This Comment

rabbit tu mcm hisap perot kakak...apekah??? bwahahahha...kelakor weyhhhhh

Ann Ilias said... Reply To This Comment

@sharEna Miahaha baru kau tahu kan
Ko boleh sepp lama sket ah dgn dia
make sure pakai sarung tgn dulu
kehkehhhh

Ann Ilias said... Reply To This Comment

@sharEna yelah, kalau kita kasi up siit confirm mcm zaman kita bf-kan anak dulu kan?. HAHAHA

sweethOneY said... Reply To This Comment

Aaaaaa aku suka sangat Seoul Garden. Kalau nak celebrate makan2 special ke apa mesti pegi situ hehee makan sampai buncit !!!

Ann Ilias said... Reply To This Comment

@sweethOneY Mu tekak international la Izza!. AKu tekak Javanese kehkeh

Post a Comment