Blogger templates

Amarah

As-salam.

Now I am currently mad at someone. Seorang colleague yang serupa macam kuih talam. 

Ceritanya begini. Aku as his assistant. Membantu sedikit tugasan dia untuk urusan permohonan kursus kawan-kawan lain. Yes, membantu sedikit. Sebab aku sendiri ada tugas hakiki. Rutin. Every month.

So, tanpa any proper briefing, *kata pun membantu sedikit*, aku bantu mana yang di suruh. Buat bila di arah. 

Jadi, one day orang ini on emergency leave. Ye, dah biasa dah sebab dia memang kaki EL. Ada pula training on that day. Aku seperti biasa, menghulurkan bantuan aku yang sedikit itu, dengan sefahamnya aku, untuk make sure the training went well.

Alhamdulillah. Semua berjalan lancar. Sampai lah semalam time dia minta aku report untuk attendance.

Dia bising. Bagitau aku semua benda yang patut aku buat bila ada such training, and bila mana dia tak ada. Heh!. Sesudah habis baru dia terfikir nak inform. Nak brief. Details. What the heck!.

Aku being a wonderful girl ever after *pffft* diam je lah. Jawab mana aku tahu dan mampu. Keadaan aku sekarang ni tak menjadikan aku seorang yang nak maki hamun sesuka hati. I have to let down my anger!. Lepas jawab, and bagi apa dia mahu, aku blah.

And know what?. Hari ini aku dapat tahu cerita from other mulut orang, he is pointing at me atas masalah yang jadi after that training. Entah, aku sendiri tak tahu apa masalah yang timbul, yet aku pulak yang disalahkan?. Damn.

For God sake, kalau dia datang hari ni, mmg aku basuh dia cukup-cukup.




1 busy bees:

nanonano said... Reply To This Comment

last2??? hahahhahaha

Post a Comment