Blogger templates

Rombongan Geng W.App ke Ikea.

Ya. Aku tahu aku sokmo update entry kepam.

Tapi sekurang-kurangnya, korang akan ingat balik kenangan ni bila dah lupa. Almaklumlah, dah 3 bulan berlalu kehkehkeh.


Kalau ikutkan, aku dan IKEA memang susah nak bersama. Susah means, susah betul nak jejak kaki kesana. Hubs bila dengar IKEA sokmo pangkah. Sedih mak. Maka bila ada geng ajak dating sana, siap ada yang drive pulak tu, serius mak teruja. Cuma masalahnya, hari kerja!.

Nak cuti?. Nanti bos bising. Jadi apa solusinya?.

Jeng. Jeng. Jeng.

Haha yang itu biorler deme saja yang tahu. Yang pasti aku telah menghangkut kakak sekali kesana yeay. 


First time yu olls makan meatball IKEA. Gembira sangat rasanya haha. Lepas kenyang, masuk dalam shopping sikit-sikit. Lepas tu pergi Mr. DIY, window shopping skek, dalam pukul 3 gerak balik Putrajaya.

Tak sempat nak menge-Dip&Dip dengan mak buyong. Sokay ah dia pun dh bersalin sekarang ni kofs. Lepas habis pantang kite dating makan Dip&Dip okay midot.


TQ tokey jubah, Miera sebab belanja kami makan that day. Semoga makin murah rezeki insya Allah.


Last but not least, thank you Ana sebab sudi menumpangkan aku dan Alia sampai ke IKEA nun. Kalau takde mu, tak kesampaina lah rasanya aku nak tinggal jejak kat sana. 

Insya Allah ada masa nanti kita repeat lagi ye geng.

1 busy bees:

antalya said... Reply To This Comment

entry menggamit kenangan betoi yg ni

Post a Comment